تبلیغات
مقاله بیس پایان نامه - پروپوزال آماده - مقاله با ترجمه - عنوان پروپوزال: بررسی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در جذب و حفظ مشتری

مقاله بیس پایان نامه - پروپوزال آماده - مقاله با ترجمه

جدید ترین مقالات بیس پایان نامه ، پروپوزال آماده مدیریت ، حسابداری ، رشته های فنی مهندسی را با ما داشته باشید .

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

بازاریابی یک مفهوم کلی است که در هر منطقه جغرافیایی اعم از شهر ، استان ، کشور و یا بین کشورها و در سطح بین المللی می تواند انجام پذیرد.البته در هر سطح ملاحظات خاص آن وجود دارد که فعالیت بازاریابی را تحت الشعاع خود قرار می دهد. فعالیتهای بازاریابی در سطح بین المللی با پیچیدگی بیشتری نسبت به بازاریابی در داخل کشور یا منطقه بومی مواجه است.عواملی از جمله فرهنگ،فضای سیاسی ، عوامل اقتصادی و سطح تکنولوژی خاص هر کشور و عدم آشنایی با عناصر مذکور موجبات چنین پیچیدگی هایی را فراهم می کنند .هر فرد و هر کشور ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارد.با توجه به این تفاوتها،هرگز نمی توان تجربه یک کشور را در مورد کشور دیگری مورد استفاده قرار داد.در صورتی که مشتریان ، رقبا ، کانالهای توزیع و رسانه های موجود در کشورهای مختلف متفاوت باشند در این صورت ضروری است که برنامه و فعالیتهای بازاریابی با توجه به شرایط تغییر کند( Daniels et al., 2004).

……

مرور منابع:

رنجبریان و براری (۱۳۸۸) بازاریابی رابطه مند را به عنوان رویکردی برای بهبود رضایت مشتری مورد مطالعه قرار دادند. سازمان ها با درکی که از اهمیت رضایت مشتری کسب کرده اند، به تدریج در حال فاصله گیری از بازاریابی سنتی و گرایش به سمت بازاریابی رابطه مند می باشند. با توجه به اهمیت این رویکرد برای سازمان های امروزی، این مقاله ارتباط بنیان های بازاریابی رابطه مند از جمله اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی را با رضایت مشتری از خدمات بانکی مورد بررسی قرار داده است. مقاله حاضر یک مطالعه توصیفی است که به روش همبستگی از نوع رگرسیون چند متغیره انجام شده است و جامعه آماری آن ۱۶۰ نفر از مشتریان بانک سامان در شهرستان اصفهان می باشد. ابزار گردآوری داده ها در این تحقیق پرسشنامه و داده ها نیز با روش رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که به ترتیب الویت، شایستگی (۲۵۳/۰)، ارتباطات (۲۰۴/۰)، اعتماد (۱۳۶/۰) و مدیریت تعارض (۰۹۵/۰) بر رضایت مشتری از خدمات بانک سامان رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آن ها نداشته است.

Johnson (2009) نقش مدیریت موثر بازاریابی صادراتی را در جذب مشتری برای محصولات کشاورزی بررسی نمود. مطالعه وی در غالب پرسشنامه و به صورت پیمایشی از تولید کنندگان ، مسئولین و صادر کنندگان انجام گشت. نتایج او نشان دهنده نقش موثر مدیریت بازاریابی و مشتری مداری در بالا بردن کمی مشتریان بوده است. همچنین وی نتیجه گیری کرد که تعیین استراتژی مدیریتی موثر با بسیاری از عوامل از جمله سطح مشتری، متغیر های مالی و عملکرد تغییر می کند.

 

………..

فرضیه‏های تحقیق:

فرضیه های اصلی:

۱- مدیریت موثر بازاریابی تأثیر مثبت و معنی دار بر حفظ و جذب مشتری در صادرات پسته کرمان دارد.

۲- مدیریت موثر مشتری مداری تأثیر مثبت و معنی دار بر حفظ و جذب مشتری در صادرات پسته کرمان دارد.

فرضیه های فرعی:

۱- عوامل محیطی تأثیر مثبت و معنی داری بر مدیریت مؤثر بازاریابی در صادرات پسته استان كرمان دارند.

۲- استراتژی های بکار گرفته شده تأثیر معنی داری در مدیریت مؤثر بازاریابی صادرات پسته استان كرمان دارند.

۳- عوامل محیطی تأثیر مثبت و معنی داری بر مدیریت مؤثر مشتری مداری در صادرات پسته استان كرمان دارند.

۴- استراتژی های بکار گرفته شده تأثیر مثبت و معنی داری در مدیریت مؤثر مشتری مداری صادرات پسته استان كرمان دارند.

۵- قیمت از نظر اهمیت اولین عنصر آمیخته بازاریابی در صادرات پسته کرمان می باشد.

………….

سقف کاذب - انجام پایان نامه مدیریت - لوله پلی اتیلنساخت سوله

نظرات() 
سعید
یکشنبه 13 دی 1394 10:22 ب.ظ
در مورد این پروپزال ... پایان نامه دارد و پرپوزال کامل چطور می توانم دریافت کنم
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر